diumenge, 5 de maig del 2013

Súper-poders



Avui és el dia de la mare, el meu primer dia de la mare. És estrany perquè fins ara era el dia de la meva mare, no el meu. No l'he celebrat mai aquest dia perquè em sembla molt comercial, només cal mirar la tele aquests dies i veureu que sembla Nadal amb tants anuncis de perfums. No està l'economia per a tantes festes.
Però avui és el dia de la mare, i aquest any sóc jo la mare. I tinc aquesta polsera bonica que diu Jo sóc mare, i tu quins súper-poders tens?
Estic d'acord: per ser mare i treballadora alhora s'han de tenir alguns súper-poders, d'altra regnaria el caos.





Avui és el meu primer dia de la mare. I demà el petit lekker ding fa ja 10 mesos, com corre el temps!

La llimona mola!


*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...