dilluns, 6 de maig del 2013

10 mesos




Avui el mig-guiri ha fet 10 mesos i ho ha celebrat despertant-se a les 7.10, i per què??? Perquè avui la mama entrava a treballar més tard i podia dormir. És així. El cap de setmana i els dies que començo més tard el nen fa el show ben aviat, és a dir, es desperta, s'agafa als barrots del llit, s'aixeca i brama com un boig com dient, eiii estic aquí, traieu-me d'aquesta gàbia ja!!
Dilluns passat es va despertar a les 9.30, quina alegria més curta! Només va ser la il·lusió d'un dia... Però el perdono perquè avui era un dia especial per a ell i perquè ahir em va regalar unes floretes cuquis per celebrar el meu primer dia de la mare:

Floretes maques com la mama

Felicitats mama! Té floretes!
Gràcies, mua mua!


I ara que fa una estona que dorm, millor que tanqui l'ordinador, sopi i me'n vagi al llit perquè demà sí que em llevo ben aviat i mai se sap si el perla voldrà desitjar-me un bon dia de treball i es despertarà encara abans que jo. Bona nit!


*

2 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...