dimarts, 10 de març del 2015

Passeig pel Baggersee

Aquest cap de setmana ha fet sol! Sí, sí, el sol existeix a Ingolstadt, jo l'he vist! I què vam fer doncs? Anar a passeig!
Exacte: diumenge, després de trencar-me un queixal esmorzant en-plan-xula i anar corrents a un dentista d'urgència a arreglar el drama on unes feminazis simpàtiques noies em van dir que no reconeixien la targeta de l'assegurança i vaig haver de marxar amb un tros de queixal penjant, vam anar al Baggersee a passejar per la natura i veure els animals mentre intentava que no em fes mal el tros de queixal partit que no havia caigut.
Com el parc és enorme ens vam dirigir a la zona d'animals salvatges, ja que una altra vegada que hi vam anar no els vam veure.




Hi havia de tot: búfals, senglars, cérvols, cabres...








El mig-guiri en sentir, anem al parc? Va cridar síiiiiii!!! I es va passar l'estona preguntant On és el tobogan, mamaaaaaa???





Quan li vam explicar que era el parc dels animalets bonics es va queixar en català, holandès i arameu; va passar de nosaltres i es va posar a caminar a la recerca dels gronxadors.




Quan ens aturàvem a mirar bitxos deia No m'agrada, fan peste, i es tapava el nas mostrant tot el seu rebuig. Quin èxit!




Al final estava cansat de caminar, es va rendir convençut que no hi havia cap tobogan per on llançar-se i va demanar tornar a casa.









Malgrat tot, va ser un matí preciós ple de sol; quin canvi de paisatge i d'humor :)



*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...