dissabte, 13 d’abril del 2013

Barreta màgica

Fa poc he descobert un producte molt útil, es diu barreta màgica i és fantàstica per als cops.
El Sander ja gateja i no para d'agafar-se a tot arreu per aixecar-se, després es deixa anar i cau de cul, gairebé sempre. De vegades el cap és pres per la força de la gravetat i toca abans a terra. Llavors toca plorar una mica. I si hi ha alguna banya al front és el moment de treure i aplicar la barreta màgica:



Té aquest aspecte, un stick suau fet d'arnica. El nom és Arnidol i el vaig comprar a la farmàcia fa unes setmanes, exactament el darrer dia que el mini-guiri va utilitzar l'hamaca: estava lligat i com li encanta llançar-ho tot i anar-hi darrere doncs va llançar un tros de bastonet de pa i en voler agafar-lo de terra, tossut ell perquè estava massa lluny, va caure de cap i l'hamaca al darrera, o sigui, al damunt. Jo, tota ignorant, vaig anar a la farmàcia i vaig demanar alguna-cosa-per-la-banya-aquesta-de-color-blau-que-li-està-florint-al-front. I em van donar això. L'hamaca va passar a millor vida, en un contenidor.
Es veu que és molt conegut aquest producte, però jo no pensava que els cops arribarien tan aviat, per tant no tenia ni idea de com curar-li. M'ha agradat molt perquè de seguida li va desaparèixer el cop. Em van dir que li'n posés 3 cops al dia; ho vaig usar menys i perfecte igualment. El mini-guiri va poder lluir front l'endemà.
La capsa és així i hi diu "la barrita màgica natural", "refrescan y reconfortan rápidamente":



Quan jo era petita ens posaven una mica d'aigua als cops, i a les ferides Mercromina, però ara aquesta està prohibidíssima perquè porta mercuri, ja veus la quantitat que et deu entrar a l'organisme...mortaaaaaal!!  Eren els '80 i a mi m'encantava portar els genolls amb crostes vermelles.
Ara tenim tota mena de productes sans, naturals i eficaços com aquest. Fins que d'aquí 30 anys potser descobreixin que l'arnica és una planta tòxica. 


*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...