dissabte, 22 de desembre del 2012

Madresférico invisible

Ja tinc el meu regalet del "Madresférico invisible"! Em va arribar ahir! I us preguntareu "qué dise paaaio", o sigui, què és això? Doncs és una iniciativa molt original i divertida de Madresfera: van organitzar un amic invisible per aquells bloggers amb ganes de jugar i fer un regalet personalitzat a una altra mama bloguera. Jo em vaig apuntar, com no, i estava esperant la meva sorpreseta. I és aquesta, una polsera preciosa de la Sonia de Siendo Madres; ei, em queda requetebé:






M'encanten les polseres i el color verd, com ho has encertat!
La Sonia és de Barcelona i el regalet és de El Taller de Mir, on fa coses boniquetes com aquesta.
També he tafanejat el seu bloc on parla de maternitat, dels seus 2 fills, de consells, etc, amb humor i amor. Et seguiré llegint!
Espero que llegeixis aquesta entrada i que tinguis unes festes felicíssimes amb la teva encantadora família!

*

2 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...