dilluns, 4 de maig del 2015

Ensenya'm la poteta





Vull trepitjar una merda de gos, sí, sí, diuen que això porta sort; però aquí està tot massa net així que res, ni merda ni gos. Avui ha sigut un dia d'aquells de mátamecamión...
De bon matí han trucat a la porta i jo que sóc feliç de la vida sempre obro sense preguntar pensant que és el senyor Amazon amb un paquetet, però no, avui no, avui m'he trobat un espantall de dona parlant en arameu del sud, bé, en alemany que per al cas és el mateix. En veure-li la pinta de ionqui-de-la-plaça-de-la-Vila li he dit Ai, sorry, Aidontespikgermaaaan... Però la paia dalequetepego i jo dient-li que no, tia que no et pillo. Llavors m'ha fet una reverència com si jo fos la reina d'Espanya i m'ha ensenyat un carnet de vesasaberquingrupdemetadona. Li he repetit Ostres tia que no sé de quin pal vas, però m'ho imagino i estic sola amb el nen, mentre el mig-guiri cridava Mamaaaaa vineeeeee!! I m'he començat a estressar perquè no sabia com fer-la fora de davant la porta. Llavors m'ha fet un gest internacional amb la mà i li he dit, Ho sento, no money! Mira que encara vaig amb el pijama. I la semi-ionqui ha canviat l'estratègia i ha dit Bananen. Aaaah, bananen sí que en tinc. He agafat un plàtan de la cuina i li he donat, gairebé li he llançat com a un gos perquè s'allunyés de la porta per poder tancar-la. Ostres, he d'aprendre a dir Ensenya'm la poteta per sota la porta en alemany avui mateix.
El matí ha passat tranquil fins que tornàvem cap a casa. M'he aturat a un semàfor, però com no hi havia cap cotxe, ni de lluny, i el mig-guiri s'estava pixant a sobre he decidit passar en vermell. Abans d'arribar a la vorera he sentit un senyor parlant fort, massa, es dirigia a mi? Esclar! No m'he girat però el sentia despotricar. I m'ha seguit, m'ha avançat tot cridant encara, sí, sí, a mi, que em feia la reshulona. Només he entès "nen" i "vermell". He somrigut i el paio ha continuat dient-me el nom del porc davant la gent fins que m'ha avançat. Cotxet, nen i jo hem decidit ignorar-lo i me l'he seguit mirant amb cara de Quédisespaaaaio?? Me la sua tot!, però sense riure eh, que ja m'he imaginat allà la polizei per maleducada i creuadora txunga de semàfors en vermell. I encara es girava de tant en tant a mirar-nos...Vaja, sóc una anti-sistema, segur!
La propera vegada que el mig-guiri s'estigui pixant li baixo els pantalons enmig del carrer i que regui alguna planta primaveral que hi ha per aquí, a veure què em diuen.
Bé, per sort el dilluns ja s'acaba, a més en tota la tarda no he sortit de casa ni he obert la porta, per si de cas.


*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...